خرید قرص تاخیری کیمیاگر

خرید اینترنتی قرص یا کپسول تاخیری کیمیاگر داروی درمان زود انزالی قرص تاخیری ایرانی

خرید قرص تاخیری ویاگرا اصل پاور وی 8

 

ویاگرا اصل پاور وی 8

بهترین دارو برای مشکل زود انزالی | بهترین راه دیر انزالی

داروی درمان انزال زودرس | بهترين قرص جنسي

تاخیر در انزال زود رس | جلوگیری از زود انزالی

راه درمان زود انزالی | راههاي جلو گيري از زود انزالي

داروهای جلوگیری از زود انزالی | دارو برای درمان زود انزالی

راه هاي تاخيري | قرص زود انزالي | قرص های درمان زود ارضایی

f:id:kimiagar:20180807004547g:plain

 

گیاه دارویی موثر در تأخیر انزال | بهترين درمان زود انزالی

 

قرصهای ویاگرا ساخت كمپانی بروكلین ایالات متحده آمریكا – نیویورك سیتی (مخصوص مردان) بهترین نوع قرصهای خوراكی برای مردان با سه كاربرد : قرصهای ویاگرا دارای 3 كارآیی افزایش شدید و قوی شهوت و میل جنسی و افزایش بسیار عالی مدت زمان نزدیكی وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم و طولانی میباشد . این محصول استثنائی با بهره گیری از فرمول قوی پزشكی روز دنیا موجب افزایش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتیشن (مدت زمان شق شدگی آلت) ولذت جنسی شده و موجب افزایش رضایت جنسی در شریك جنسی میشود . محصولی 100% اصل آمریكایی , 100% تضمینی و بصورت 100% پلمپ شده .
محصولی بسیار قوی , جدید و با فرمولاسیون پیشرفته . افزایش دهنده قوی , سریع و طولانی مدت زمان نزدیكی و ایجادكننده دیر انزالی . افزایش دهنده قوی شهوت و میل جنسی در مردان . افزایش دهنده و بهبود نعوظ آلت . حجیمتر و قطورتر كردن موقتی آلت برای داشتن رابطه ای شیرینتر و نزدیكتر . ساخت كمپانی بسیار معتبرومشهور بروكلین آمریكا (Brooklyn USA) (مخصوص مردان) این محصول خوراكی درمانی كاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد. – قرصهای ویاگرا محصولی 100% استثنایی و جدید میباشد وهیچگونه عارضه ای ندارد و تاكنون هیچگونه عوارض جانبی از مصرف این محصول گزارش نشده است.
كیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر نسبت به سایر محصولات موجود در بازار . و دربسته بندی شیك . ** ارسال محصول با پست پیشتاز (بیمه كامل محصول تا زمان رسیدن به دست گیرنده , بسته بندی مطمئن و كامل محصول) بصورت 48 ساعته به تمام نقاط ایران و 72 ساعته برای خارج از ایران و 100% رایگان برای شما (تمامی هزینه های ارسال به عهده كمپانی میباشد.) ** گروه همراهان به دلیل محافظت از حریم خصوصی مشتریان محترم ، کلیه بسته های ارسالی را در پوشش قرار داده و بر روی پوشش بیرونی هیچ توضیحی مبنی برمحتویات بسته درج نخواهد کرد . لذا مشتریان گرامی قادر خواهند بود بنا بر میل شخصی خود ، اطرافیان را از محتویات داخل بسته مطلع سازند .

طریقه مصرف:  در مجموع حاوی 10 عدد قرص 200 میلی گرم می باشد. یک قرص را با یک لیوان آب سرد 20 تا 30 دقیقه قبل از رابطه میل کنید.
تذکر: در هر ۲۴ ساعت حداکثر مصرف یک عدد قرص کافی می باشد.
برخی از ویژگیها
1) افزایش بسیار عالی مدت زمان نزدیكی وانزال در مردان و نعوظ كامل و محكم، طولانی آلت
2) جیم تر شدن و قطورتر شدن موقتی آلت به مدت 1 – 3 ساعت برای داشتن رابطه شیرینتر .
3) ورگاسم و انزال فشرده تر و عمیقتر برای مردان .
4) فزایش قابل ملاحظه زمان انزال و اركتیشن (مدت زمان شق شدگی آلت) ولذت جنسی
5) افزایش دهنده قوی , سریع و طولانی مدت زمان نزدیكی و ایجادكننده دیر انزالی

قیمت : 40,000 تومان

f:id:kimiagar:20180807004056j:plain